Julstök varvat med träning

 
Visst bor man vackert och har möjlighet att träna i den här miljön....
 

Hela helgen har gått åt till allehanda julförberedelser, men eftersom jag är med i Decemberutmaningen (träna minst 30 min varje dag) har jag även lyckats klämma in lite träning mellan bestyren. Igår var planen 30 min CXWorx, men sonen var magsjuk större delen av natten och jag var trött och ville inte heller lämna honom dottern ensamma (maken sov pga nattjobb) om han fortfarande skulle vara dålig. Istället blev det en promenad på eftermiddagen, dock inte helt 30 min eftersom himlen öppnade sig nästan direkt när vi kom ut...Därefter blev det en annorlunda form av styrketräning - dvs 3 timmars pepparkakskavling!
 
Idag har jag iallafall sprungit 10 km och solen sken i ansiktet, härligt! Resten av dagen har vi gjort tvättat, julgodis, satt ihop pepparkakshuset och fixat skinkan. Nu ropar strax sängen för imorgon är sista jobbdagen innan jul. Kommande veckas träning då? Jo:
 
MÅNDAG
45 min spinning
 
TISDAG
60min styrketräning + stretching
 
ONSDAG - JULAFTON
30 min löpband
 
TORSDAG - JULDAGEN
60 min bodypump
 
FREDAG - ANNANDAGJUL
30 min löpband
 
LÖRDAG
30 min crosstrainer + 30 min CXWorx
 
SÖNDAG
45 min löpning
 
♥ GOD JUL ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0