I medvind och motvind...

Banvallen mellan Höllviken och Skanör
 
Idag var en längre löprunda inplanerad, som oftast på söndagarna. Jag hade 1,5 timme på mig medan dottern tränade gymnastik. Begav mig mot Skanör och det var riktigt behagligt, trots att det var både kallt och blåsigt. Jag hade dock mina aningar om att detta skulle kännas annorlunda på tillbakavägen, vilket det också gjorde.... MOTvind - HELA vägen - tillbaka! Trots det sprang jag faktiskt tillbaka några sekunder snabbare än första halvan .Hur jag vet det är för att jag vände efter exakt 40 min löpning. Stannade dessutom några sekunder för att ta denna bilden på tillbakavägen.
 
Kommande veckas träning är tänkt som följer:
 
MÅNDAG
Morgon, 60 min styrkepass
Kväll; 45 min promenad
 
TISDAG
Kväll: 45 miin promenad
 
ONSDAG
Morgon: intervaller 6x2min, totalt 43 min löpning
Kväll: 45 min promenad
 
TORSDAG
Morgon: 60 min bodypump
Kväll: 45 min promenad
 
FREDAG
Kväll: 45 min promenad
 
LÖRDAG
Styrkepass alt Cxworx + 30 min löpband, stegrande
45 min promenad
 
SÖNDAG
20km löpning
 
Godnatt! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0