Ny veckoplanering

 
 
Söndag, det innebär bl.a. en längre planering av den kommande veckan, såväl matmässigt som träningsmässigt. Maten brukar vi planera tillsammans hela familjen så att vi alla är överens, träningen planerar jag själv, ibland lite i samråd eller kompromissande med maken. Såhär är iallafall min kommande träningsvecka tänkt att se ut:
 
MÅNDAG
Morgon: Styrkeprogram på gymmet
Kväll: 45 min promenad
 
TISDAG
45 min promenad + 15 min avspänning
 
ONSDAG
Morgon: 40 min löpning med intervaller 7x2min och 1 min jogg/ståvila mellan
Kväll: 45 min promenad
 
TORSDAG
Morgon Bodypump 60 min
Kväll: 45 min promenad + 15 min avspänning
 
FREDAG
Morgon: Styrkeprogram på gymmet
Kväll: 45 min promenad
 
LÖRDAG
Cxworx 30 min + Löpband 30 min stegrande
 
SÖNDAG
20 km löpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0