Midsommarveckans träning

 
Kommande midsommarvecka är hektisk på många sätt, mycket att göra på jobb, speciellt när de 3 senaste veckorna bestått av 4 istället för 5 arbetsdagar, så även kommande vecka.....men lika mycket jobb som vanligt ska ändå hinnas med... Som vanligt (bortsett från förra året när vi var i Grekland) är det vi som håller i midsommarfirandet, från torsdag kväll till söndag förmiddag och med allt vad det innebär i förberedelser. Utöver detta ska också en del träning hinnas med, såklart!
 
MÅNDAG
Formtoppen Hunting 60 min
 
TISDAG
Vilodag/gräsklippning
 
ONSDAG
Intervallpass 38 min, 6x2 min med 1 min joggvila mellan, 10 min uppvärmning resp nerjogg
 
TORSDAG
Vilodag/midsommarförberedelser
 
FREDAG
Midsommarfirande med allt vad det innebär
 
LÖRDAG
Slappedag med vännerna
 
SÖNDAG
15 km löpning
 
Men veckan efter kör vi igång för fullt igen - GLAD MIDSOMMAR! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0