Förkylt & träningsfritt...

Riktigt såhär illa är/har det inte varit...
 
1 veckas träning hann jag med efter semestern, innan förkylningen slog till. Inte så illa att jag varit sängliggande, men tillräckligt mycket för att inte kunna träna... :(
 
Idag tog jag iallafall en ordentlig 45 minuters powerwalk efter jobb (+ 20 min lunchpromenad), vädret är ju bara så underbart, så man kan inte låta bli! Imorgon lär det bli samma upplägg, men fr.o.m onsdag är tanken att träna som vanligt igen:
 
ONSDAG
Intervaller, 7x2 min i 13km/h inkl uppvärmning och nerjogg, totalt 41 min
Förhoppningsvis även en skön promenad efter jobb
 
TORSDAG
60 min bodypump
45 min promenad efter jobb
 
FREDAG
Styrkepass
40 min löpning
 
LÖRDAG
30 min CXWorx + 30 min löpband, stegrande
 
SÖNDAG
15 km löpning
 
Så, nu kör vi! ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0