Malmömilen 14/6

Bild: malmomilen.se
 
Ja, då har man äntligen fått tummarna loss och anmält sig till ännu ett lopp inom överskådlig framtid - Malmömilen 14/6. Anledningen till min långa väntan med detta är att jag anmälde mig väldigt tidigt till förra årets lopp - alldeles för tidigt eftersom det var så billigt - Då blev det ändå inget billigt lopp eftersom jag aldrig deltog... Vi reste nämligen till Grekland på semester ett par dagar före loppet... Därför har jag inte vågat anmäla mig för tidigt, innan jag visste våra sommarplaner, och någon Greklandsresa i juni blir det iallafall inte i år. Sagt och gjort - anmälan till Malmömilen 2014 gjordes igår och nu är målet att klara det på 50 min. Senast jag sprang 2012 blev det 53,02, så en bit kvar men ingen omöjlighet. Efter Sydkustenloppet i lördags och Vårruset i måndags har det inte blivit så mycket mer träning de senaste dagarna, istället har jag tränat målbilder, där jag ser mig själv springa Göteborgsvarvet nästa lördag och passerar mållinjen på 1.50.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0