Att öka långsamt

 
Veckan som gått har innehållt bla 3 löppass, som alla varit varvade med gång... Har bestämt mig för att öka väääldigt långsamt under vintern och verkligen känna efter hur fötterna känns efter varje pass. Jag jobbar också mycket med rehab-övningarna 2 gånger/dag och jag tycker det känns hyfsat ok. Kommande veckas träning har jag tänkt lägga upp såhär:
 
MÅNDAG
Vila
 
TISDAG
Styrkepass
 
ONSDAG
6km löpband med 200m gång och fartökning varje km
 
TORSDAG
Bodypump
 
FREDAG
6km löpband med 200m gång och fartökning varje km
 
LÖRDAG
30min crosstrainer, 30 min CXWorx
 
SÖNDAG
8 km löpning varvat med gång
 
Ska också försöka komma isäng senast 22.30 varje kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0