Träningsplanering

 
Efter några veckor med lite sporadisk träning blandat med förkylning, nedvarvning inför marathon, marathonlopp och vila efter marathon, börjar det bli dags för lite mer disciplinerad träningsplanering. Denna veckan är några pass redan inbokade och de ska varvas med några löppass:
'
IDAG
Morgon: 1 tim styrkeprogram på gymmet - check!
 
TISDAG
Vila
 
ONSDAG
Morgon: 30 min löpband, stegrande fart var 5:e min
 
TORSDAG
Morgon: 1 tim bodypump
 
FREDAG
Morgon: 1 tim styrkeprogram på gymmet
Eftermiddag: 40 min löpning
 
LÖRDAG
Morgon: 45 min X-intervall (reservplats, men jag räknar med en plats :) )
 
SÖNDAG
Morgon: 15 km löpning
Eftermiddag: 1 tim Crossfit Intro-pass - alltid kul att testa nåt nytt!
 
Hoppas nu mina fötter inte bråkar för mycket, får stretcha, stretcha och stretcha ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0