Förkylt var det här

 
Då har man fått säsongens första förkylning, knappt 2 veckor före årets marathonmål..! Så typiskt, nu när jag äntligen kunnat börja springa igen efter allt strul med ömma fötter (de blir dock ömma ännu, men med mycket stretching av vaderna går det ganska bra ändå) har jag ju äntligen kommit igång att springa igen.
 
I söndags hade jag en heldag (efter en 50-årsfest i lördags kväll) som började med 20 km lugn löpning i Bokskogen, vilket tog drygt 2 timmar, men jag hade inget tidsmål utan var mer inriktad på att springa sträckan. Eftersom Bokskogen är ganska kuperat, tänker jag som så att det kanske kan motsvar ca 30 km platt Berlin - eller..? Efter en snabb dusch, satte jag mig sen i bilen till Bjärreds kallbadhus, för att njuta en brunch med bästa väninnan och därefter basta och bada havsbad (3 dopp!) resten av eftermiddagen. Verkligen en riktigt skön dag!
 
Nu blir det till att kurera sig efter bästa förmåga så att jag hinner med några löprundor till innan planet lyfter mot Berlin nästa fredag. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0