Vår = Spring

 
Påskhelgen har verkligen bjudit på vårväder - äntligen! Påskafton inledde vi med att åka till Bokskogen och HELA familjen sprang 3km-slingan, detta trodde jag aldrig var möjligt men än finns det hopp!
 
Igår, söndag, sprang jag själv lite längre, närmare bestämt nästan 18km, det gick inte fort men målet är ju att öka på tiden och sträckan jag springer, farten kommer väl så småningom...
 
Idag måndag har varit en välbehövlig vilodag (från träningen) men imorgon kickar vi igång igen:
 
TISDAG
Intervaller 6x2min i 13,2km/h med 1min stå/joggvila mellan, totalt 38min inkl upp- och nerjogg
 
ONSDAG
Morgonpromenad 45min
Functional Moves 60min
 
TORSDAG
Morgonjogg ca 7km
 
FREDAG
Morgonpromenad 45 min
6 progressiva km på bandet och 45 min styrketräning
 
LÖRDAG
Vilodag
 
SÖNDAG
20km löpning
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0