17 km i halv storm

 
Idag stod 17km på programmet, vilket det också blev. Såg fram emot rundan i morse eftersom solen sken från klarblå himmel, om än lite blåsigt. Väl ute var det mer än lite blåsigt - och det var sidovind - Hela. Vägen! De sista kilometrarna hem (där bilden är tagen) blåste det så mycket och kallt från havet att jag tappade känseln i näsborren närmast havet! Kändes som att jag knappt fick luft...
 
Nu, en vecka kvar innan sportlov och ska försöka få till träningen så långt det går innan dess:
 
MÅNDAG
Uppsatt på reservplats på 90 min vinterträning (Spinning puls)
 
TISDAG
10 min uppvärmning på bandet i 10,4 resp 10,9, därefter 5x2min intervaller i 13,4km/h med 1min ståvila mellan. 10 min nerjogg i 10,9 resp 10,4.
 
ONSDAG
60 min Functional Moves
 
TORSDAG
5 progressiva km på bandet (10,4-10,9-11,4-11,9-12,4km/h)
45 min styrketräning
 
Sen redo för Sportlov och skidåkning för hela slanten! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0