En vecka i Alperna

 
Såhär har vår vecka i Alperna sett ut! Sol och blå himmel i 8 dagar! Massor av skidåkning som veckans "enda" träning, bortsett från dansen på afterskin 2 timmar varje dag :). Däremot god mat och dryck, skön bastu före middagen och som sagt det härliga vädret har varit underbart för både kropp och själ! Väl hemma i vardagen igen är man sugen på att komma i gång med träningen igen. Började igår morse med 30 min promenad före frukost. Idag startade jag dagen tuffare, med intervallpass på löpbandet, vilket kroppen kanske reagerat på senare under dagen - börjar nämligen känna mig dålig... Maken blev dålig på resan i fredags med feber och hosta, så jag hoppas verkligen inte att det är det som jag drabbats av.... Nu kurering och tidigt sänggående för att hoppas känna mig fit for fight imorgon! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0