Sool!

 
Idag var helt rätt dag för en långrunda! 14 km blev det med solen i ansiktet, dock lite blåsigt första halvan. Eftersom jag suktar så efter solen just nu, blev det även en 4km promenad i eftermiddags medan dottern tränade hopprep. Det gäller att passa på, i veckan ska det visst bli grått och regnigt igen....
 
Kommande veckas träning har jag lyckats tråckla ihop även denna gången:
 
MÅNDAG
Vilodag, bortsett från den dagliga januariutmaningen (30 situps, 3x1min planka, 3x30sek sidoplanka på vardera sida och 3x10 armhävningar)
 
TISDAG
Intervaller på löpbandet, 10 min uppvärmning, 5x2min intervaller i 13,2km/h med 1min ståvila mellan, 10 min nerjogg, totalt 35min. Januariutmaningen
 
ONSDAG
Morgon: träff med PT för genomgång av nytt gymprogram
Kväll: 60 min Functional Moves. Januariutmaningen
 
TORSDAG
90 min Spinning. Januariutmaningen
 
FREDAG
5 progressiva km på löpbandet, därefter nya gymprogrammet. Januariutmaningen
 
LÖRDAG
30min CXWorx, 15 min rodd och Januariutmaningen
 
SÖNDAG
15km löpning, förhoppningsvis i solsken!
 
Nu strax, God Natt! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0