Trotsa Egon

 
Igår, söndag, sken solen men Egon hade inte riktigt släppt sitt grepp, så det blåste rejält när jag trots allt bestämde mig för att springa ute istället för inomhus på bandet. Kan väl säga som så att det var solen som avgjorde mitt val... Såhär i efterhand är jag glad att jag stack ut, för bitvis var det riktigt skönt när man hade vinden i ryggen och solen i ansiktet. Som här på stranden... det har t.ex. aldrig varit lättare att springa där som igår... hårt packad sand och medvind. Det vita som flyger på marken är alltså inte snö utan sand....
 
Kommande veckas träning ska vi försöka pussla ihop:
 
MÅNDAG
90 min spinning puls + januariutmaningen
(dvs. 30 situps, 3x1min planka, 3x30sek sidoplanka vardera sida, 3x10 armhävningar)
 
TISDAG
Januariutmaningen
 
ONSDAG
Morgon: intervaller på bandet, 10 min uppvärmning, 5x2min 13km/h 1 min joggvila, 10 min nerjogg
Kväll: 60 min Funtional Moves + januariutmaningen
 
TORSDAG
Bodypump + januariutmaningen
 
FREDAG
5km progressiv löpning, 10,1-10,6-11,1-11,6-12,1km/h
Januariutmaningen
 
LÖRDAG
30min CXWorx + januariutmaningen
 
SÖNDAG
12 km löpning + januariutmaningen
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0