Som en Heffaklump

 
 
 
Denna veckan har inte träningen stämt, iallafall inte löpningen.... Har känt mig lika lätt och smidig som en Heffaklump! Tunga ben och ingen ork, fick korta ner både intervallerna och de progressiva kilometrarna. Det som varit positivt med veckans träning är att styrketräningen känts bra och att jag i fredags fick till en 8-km-runda, om än inte så snabb.... 
 
Därför känner jag mig aningen villrådig inför hur kommande veckas träningsupplägg ska se ut, önska kan man ju alltid sen får vi se hur långt det räcker:
 
MÅNDAG
45min styrketräning
 
TISDAG
Intervaller, totalt 41min
10min uppvärm sen 7x2min i 13.4km/h med 1min stå/joggvila mellan, 10min nerjogg
 
ONSDAG
60 min Functional Moves
 
TORSDAG
45min styrketräning och 6 progressiva km, 10,4km/h, 10,9km/h osv
 
FREDAG
8 km löpning
 
LÖRDAG
15min rodd och 30 min CxWorx
 
SÖNDAG
23-24km långpass
 
Wish me luck! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0