Äääntligen!

 
Den gångna veckan har jag äntligen kommit igång med träningen igen, efter sportlov och en segdragen förkylning. Såå skönt! Varje morgon (utom i tisdags) har jag börjat med en 45 min lång promenad kl 6, rikigt skönt då det faktiskt ljusnat under promenaden och varit helt ljust när jag kommit hem - underbart!
 
I övrigt sprang jag intervaller på löpbandet i tisdags morse, tungt och segt men skönt att komma igång. I onsdags blev det efterlängtad Functional Moves med en träningsvärk from H efteråt...! I fredags dubbelt pass i form av 5 km progressiv löpning på bandet och därefter styrketräning. Igår 30 min CXWorx och 30 min crosstrainer - behöver jag nämna att det känns rejält i magen idag...? Som pricken över i:et denna veckan sprang jag idag 10 (tunga) km i morse och efter lunch träffade jag bästa väninnan för prat, bastu- och kallbad i 5-gradigt vatten. Nu är jag på G!
 
Kommande träningsvecka ska se ut så här:
 
MÅNDAG
45 min morgonpromenad
60 min spinning
 
TISDAG
45 min morgonpromenad
35 min löpband med 5x2min intervaller i 13,5km/h
 
ONSDAG
45 min morgonpromenad
60 min Functional Moves
 
TORSDAG
45 min morgonpromenad
 
FREDAG
45 min morgonpromenad
5 progressiva km på löpbandet (10,5-11-11,5-12-12,5km/h)
45 min styrketräning
 
LÖRDAG
30 min CXWorx
30 min crosstrainer
 
SÖNDAG
12 km löpning utomhus
 
Nog dags att komma i säng nu, godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0