5 km och cirkelträning - check!



I natt har jag sovit riktigt dåligt och kände mig inte alls i träningsform när jag steg upp. Det är ju iallafall 1 december och till barnens stora förtjusning börjar Julkalendern. De har också ett antal kalendrar, vardera, att öppna varje dag fram till jul!

När barnen kommit iväg till skolan bar det av till gymmet för 5 km löpning samt cirkelträning (styrketräning). Väl i omklädningsrummet kommer jag på att jag glömt mina handdukar.......Förmodligen p.g.a tröttheten. Som tur är har vi nära hem, så det var bara och sticka hem igen och hämta.....

Avverkade iallafall 5 km på löpbandet, vilket ändå kändes förvånansvärt bra med tanke på omständigheterna. Även cirkelträningen kändes bättre än sist, då jag denna gången vågade lägga på lite mer vikter. Så efteråt kändes det riktigt bra! Strax ska håret också få sig en omgång! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0