Veckans träning


Bild; iForm.se

Idag är det måndag och ny veckan, men känns ändå som sista dagen på den gångna veckan. Kanske för att det fortfarande är helgdag. Idag skulle jag egentligen börjat mitt 26-veckors program inför Maratonet i sommar, men jag tjuvstartade faktiskt redan igår med första programpunkten - 25 min löpning i lugnt tempo. Det blev 27 min istället för att jag ville komma upp i 5 km.....Resten av veckan ser annars ut såhär;

TISDAG
Morgonyoga och Bodypump/spinning

ONSDAG
Morgonyoga och löpning enligt andra programpunkten i 26-veckorsschemat;
10 min uppvärmning, 3x3 min intervaller, 10 min nerjogg

TORSDAG
Morgonyoga och zumba

FREDAG
Tredje programpunkten i 26-veckorschemat;
45 min löpning i lugnt tempo

LÖRDAG - Nyårsafton
Spinning - Happy New Year

SÖNDAG
Fjärde programpunkten i 26-veckors schemat;
30 min löpning i lugnt tempo och 5x30 sek stigande underlag

Nu kör vi igång sista veckan av 2011! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0