Nummerlapp Malmömilen - Check!



Idag har jag hämtat ut min nummerlapp till Malmömilen på lördag. Var ute en testrunda ikväll för att känna på höften som spökat de sista 2 veckorna. Det kändes väl sådär. Känner mig väldigt stel och tung i kroppen, inte alls så som jag skulle vilja känna mig inför ett lopp. Får försöka jobba med min målbildsträning - hur jag flyger fram genom banan på lördag...........

Ikväll har jag varit på allra sista mötet med fotbollscupen, en sammanfattning på vad som kan göras ännu bättre till nästa år. Det är egentligen inte vårt problem då det är 02-ornas föräldrar som anordnar, men för cupens ära och inte minst för vår lilla ort, vill man såklart att allt ska vara så bra som möjligt!

Nu strax sängen, och jag hoppas att jag kan resa mig upp imorgon bitti utan större problem.....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0