Cirkelträning


Bild: formtoppen.nu

Idag har jag testat något nytt. Cirkelträning. Maken och jag gick tillsammans (hör och häpna!) till gymmet efter att vi följt barnen till skolan. Vi började med 30 min crosstraining. Mina skoskav har ju inte läkt riktigt ännu så någon löpning var det inte att tänka på. Därefter var det premiär för mig på cirkelträningen. Min överkropp är i princip avsaknad av muskler. Ändå har jag tränat mycket bodypump, men det är som sagt 3 månader sedan och träningsvärken sen i tisdags sitter fortfarande i.......Nu första gången handlade det mest om att lära sig hur maskinerna fungerar och hur mycket vikt man ska lägga på. Vi körde 2x40 sek på varje station. Jo, detta ska jag nog fortsätta med som ett komplement till löpningen, för att försöka stärka min stackars överkropp....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0