Morgonträning


BILD: formtoppen.nu

I morse körde jag bodypump kl 6.45, därefter dryga 30 min på löpband, som blev 6 km. Hade kunnat springa längre men känner fortfarande lite av förkylningen ännu, så jag vågade helt enkelt inte. Blåsorna från skoskavet i förra veckan sitter kvar, men ändå kände jag inget, vilket var skönt.

   Resten av veckans träningsplan ser ut såhär;

ONSDAG
Morgonyoga

TORSDAG
5 km löpning + 30 min cirkelträning på gymmet

FREDAG
Morgonyoga

LÖRDAG
(Min födelsedag!) Vill hinna med ett längre löppass, 15-20 km

SÖNDAG
Kvällspromenad

Nu kör vi på och försöker hålla oss friska! ♥


Kommentarer
Postat av: Zylfije

Jag är likadan, fastän jag är småsjuk så kan jag bara inte låta bli att träna. Men jag inbillar också mig att jag blir bättre om jag tränar.. Ser att du tränar mycket, imponerad.//Zylfije

2011-11-29 @ 10:49:25
URL: http://www.zylles.bloggg.se
Postat av: Annica

Visst är det så, det blir ett beroende och man vill bara träna mer och mer. När man inte kan kryper det i hela kroppen och man mår ännu sämre......Nu ska jag iallafall hålla mig frisk ett bra tag framöver :)

2011-11-29 @ 20:54:40
URL: http://resanmotnyamal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0