Ny veckoplanering


Bild: vi.sualize.us

Söndag kväll igen och innan kudden ropar vill jag bara få klart kommande veckas träningsplan. Jag tycker att jag följer min planerade träning bra, bortsett från bålstyrkan, som tyvärr inte blir av alla gånger som tänkt. Förmodligen för att jag tycker att det är sååå förtvivlat tråkigt, men jag vet samtidigt att det är en viktig träningsdel. Skärpning nu, kommande vecka ser ut som följer;

MÅNDAG
Morgon; Yoga (sen skön massage och sjukgymnasten!)
Eftermiddag/kväll; Försöka hinna med en liten löprunda med barnen OCH bålstyrka!

TISDAG
Morgon; Löpning 60 min varav 35 min intervall 7x3 min

ONSDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Löprunda med barnen OCH bålstyrka!

TORSDAG
Morgon; Yoga

FREDAG
Morgon; Löprunda 30 min med 10 min fartlek

LÖRDAG
Långrunda 110 min distans (fast jag inte vet riktigt vad distans betyder?)

SÖNDAG
Förhoppningsvis simning (dotterns gympaträning kolliderar med simningen!)
OCH bålstyrka!

Nu ropar kudden, så bäst att lyssna om jag ska orka detta. Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0