Sammanfattning av påskveckan


Bild; vi.sualize.us

Även denna vecka har rusat fram, så här kommer en kort sammanfattning;

Måndag
Inledde dagen med 40 min yoga. Hade spännande möte på jobb. Avslutade dagen med ett 90 minuters kombinationspass av bodypump/spinning!

Tisdag
Inledde även denna dag med 40 min yoga. På kvällen sprang jag en liten runda med dottern, ca 1,2 km som tog dryga 10 minuter. Men hon sprang hela vägen! Avslutade sen med 20 min bålstyrka.

Onsdag
Också idag började jag dagen med 40 min yoga. På kvällen var det dags för 70 min löpning med intervaller (7x800 meter). Dessa gick i 13 km/h. Totalt hann jag med 13,2 km. Nöjd!

Skärtorsdag
Denna dag var helt träningsfri. Tjuvstartade påskfirandet med att bjuda hem mina föräldrar på Janssons frestelse. Sonen var dock iväg på födelsedagsfest med övernattning.

Långfredag
Idag har jag redan hunnit med 20 min bålstyrka och 30 min löpning (ca 5,3 km) före frukost. Nu väntar dusch sen ska jag njuta av solen på terrassen!

Glad Påsk! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0