Veckorna rusar


"Veckorna rusar...."

Känns som att jag bara hinner uppdatera en gång i veckan numera, men tiden räcker helt enkelt inte till!! Här kommer iallafall en kort summering av veckan som gått;

Måndag 23/4
Mjukstartade dagen/veckan med 40 min yoga, därefter 40 min massage hos sjukgymnasten. Kan man ha en bättre start på veckan?! På kvällen utgick mitt vanliga bodypump/spinning-pass eftersom vi skulle följa med sonen till scouterna.

Tisdag 24/4
Denna morgon startade med 60 min löpning, varav 35 min intervaller (7x3 min). På kvällen var vi på trevlig föräldrarträff på lokala sushi-restaurangen.

Onsdag 25/4
Började dagen med Yoga, men sen var det mötesdag HELA dagen, så jag var riktigt TRÖTT när jag kom hem.

Torsdag 26/4
Dagen inleddes med 60 min Bodypump för att musklerna också skulle få sitt denna veckan!

Fredag 27/4
Startade morgonen med 30 min löpning med fartlek. Sedan blev det oväntat VAB-dag med dottern, som hade huvudvärk och mådde illa. Som tur var blev det inget mer av det.

Lördag 28/4
Denna dag stod det 110 min löpning på programmet, men tiden räckte tyvärr inte till. Maken har jobbat HELA helgen. Bäddade rent och tvättade på förmiddagen. Sonen skulle iväg på kalas vid lunchtid. Under tiden beställde jag ny diskmaskin. Väl hemma blev det middagsfix och en av sonens kompisar sov över.

Idag 29/4
Städade huset hela förmiddagen. Fixade pannkakor till barnen. Dottern och jag var på simning. Avverkade 1.350 m på 45 min. Lyckades med totalt 6 längder frisim - det går framåt! Nu ska jag strax lägga mig på mattan och avrunda med bålstyrka innan kudden kallar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0