Ny vecka och ny planering

Bild: vi.sualize.us
 
Då var ännu en vecka till ända. Jag har följt träningsplanen fullt ut, bortsett från bålövningarna idag - som jag helt enkelt glömde! Jag var så uppe i att komma iväg på min 90 min löprunda kl 11 att bålövningarna förträngdes (kanske för att jag fortfarande tycker att de är ganska tråkiga!)
 
Kommande veckas träning ser ut som följer;
 
MÅNDAG
Morgon: Yoga, 45 min
Kväll: Bodypump/spinning, 90 min
 
TISDAG
Morgon: Promenad 45 min
 
ONSDAG
Morgon: Yoga 45 min
Kväll: Löpning 45 min med intervaller 6x3min + Bålstyrka
 
TORSDAG
Morgon: Promenad 45 min
 
FREDAG
Morgon: Bålstyrka och löpning 30 min
 
LÖRDAG
Morgon: Promenad 45 min
 
SÖNDAG
Bålstyrka och löpning 2 timmar
 
Hur svårt kan det vara? Nu kör vi på detta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0