Hej vinterland

Trädgården i morse....
 
Ja, nu var det ett tag sen jag skrev....tiden går allt för fort och jag sitter vad datorn hela dagarna på jobbet, vilket gör att jag inte gärna sitter där också när jag kommer hem....Det är så mycket annat som ska hinnas med. Tränat har jag gjort ändå, även om jag inte uppdaterat här, och det har varit födelsedagar (mammas och min egen), julbord i Danmark med jobbet och barnens aktiviter. En av barnens kusiner har också varit här på besök i några dagar då hon hållt på med ett arbete i skolan. Har nu precis druckit glögg och slötittat på TV:n, ska planera kommande veckas träning också;
 
MÅNDAG
Träningsfri (sprang dock 1 mil idag, läs söndag)
20 min mindfulness när jag kommer hem från jobb
 
TISDAG
Morgon: 45 min yoga
Kväll: 30 min bål + 45 min löpning
 
ONSDAG
20 min mindfulness
 
TORSDAG
Morgon: 30 min bål + 30 min löpning
20 min mindfulness
 
FREDAG
Morgon: 45 min yoga
 
LÖRDAG
90 min kombinationspass, (TRX + RPM, tror jag det blir)
20 min mindfulness
 
SÖNDAG
Löpning 1 timme
 
Dags att komma i säng för att orka, godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0