Äntligen!!


Bild; formtoppen.nu

Äntligen, fick jag ta i och svettas igen - efter nästan 2 veckors uppehåll! Visst känns det i kroppen idag, men det är bara skönt att veta att man lever igen! Både igår och idag startade jag dessutom dagen med yoga, vilket är skönt sätt att väcka kroppen på.

Imorgon ser jag fram emot ett löppass igen. Hoppar rakt in i min 9:e vecka av träningsprogrammet inför sommarens maraton. 50 minuters löpning varav 25 min intervaller (5x800 m).

Ikväll är tanken att komma igång med lite bålstyrka hemma på vardagsrumsmattan. Fick jättebra tips hos Runners World igår på övningar och det stod också hur viktigt det är för löpare att träna bålstyrka.

Här kommer övningarna i bild!


Superman


Bron


Metronomen


Plankan med benlyft


Sidplankan

Förklaringar till bilderna finns hos RunnersWorld! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0