Dag 27, lite närmare delmålet


Bild; runnersworld.se

I morse stod jag som planerat på löpbandet kl 6.10 för att springa i 50 minuter, varav 25 minuters intervallträning. Jag hann med 9.4 km, SÅ mitt delmål att klara milen på 50 minuter känns inte helt avlägset nu!! Nyårslöftet börjar nu närma sig slutet, vilket jag tycker känns ganska vemodigt. Tänk så lätt man har lyckats få in en rutin - att träna något varje dag. Och det har inte ens varit svårt! Som jag känner nu kan jag lätt fortsätta ytterligare en månad. Maratonprogrammet som jag följer innebär ju löpning 4 gånger i veckan, utöver detta vill jag ju också hinna med annat såsom bodypump/spinning och simning. Så det får nog bli iallafall 6 dagar i veckan! Bara man får hålla sig frisk och skadefri såklart! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0