Nyårslöftet 2012


Bild: vi.sualize.us

Vilken trevlig kväll det blev igår! Vi blev ju oväntat hembjudna till en av sonens kompisar och var 19 personer. En blandad kompott av människor kan man säga. Vi hade blivit tilldelade olika uppgifter och vi fick uppgift att göra förrätten - en laxrulle med fyllning av creme fraiche, avocado och äpple bl.a. Till huvudrätt serverade värdparet helstekt oxfilé toppad med lingon, till det ugnsrostade potatis och palsternacka, broccolli samt god sås. Till efterrätt serverade chokladmousse och självklart en massa goda drycker till alla rätterna.

Barnen sov hos mina föräldrar som praktiskt nog bor på samma gata som festen var, så maken och jag promerade hem vid 2-tiden.

Eftersom jag bestämt mig för att haka på RunnersWorlds Nyårslöfte (träna något varje dag hela januari) så pallrade jag mig iväg till gymmet runt lunchtid för att springa 30 min i lugnt tempo på löpband, varvat med 5 x 30 sekunder stigande underlag. Det kändes trots allt riktigt bra både under och efteråt.

Nu i eftermiddag har vi varit på bio och sett Alvin & gänget 3, då höll jag däremot på att somna........Väntar på en tvätt som ska hängas upp, sen väntar sängen på mig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0