Nytt år - Ny vecka!


Bild: vi.sualize.us

Då var man igång med ett nytt år - och ny vecka igen! Jag är supertaggad inför Nyårslöftet 2012 genom Runners World (att träna något varje dag under hela januari). I morse var jag uppe med tuppen 6.30 och stod på löpbandet 6.50 för 25 min löpning i lugnt tempo - allt enligt 26-veckorsprogrammet som nu är inne på andra veckan;

MÅNDAG
25 min löpning i lugnt tempo, det blev 4,5 km

TISDAG
Bodypump

ONSDAG
Morgonyoga och
löpning med intervaller 3x3 min, totalt 35 min

TORSDAG
Morgonyoga och Zumba

FREDAG
Löpning 50 min
(förhoppningsvis ute i solsken!)

LÖRDAG
Bodypump/Spinning

SÖNDAG
Löpning 40 min med 5x30 sek stigande

Då kör vi igång 2012! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0