Min jubileumsmedalj!

             
 
Har ju helt glömt att visa upp min fina medalj efter Jubileumsmaraton i Stockholm 14/7 2012!! Här ovan ser man iallafall resultatet (tiden är dock efter 40 km, jag valde ju den längre sträckan 42 km - där blev tiden 4.45....) Stolt och mycket nöjd är jag trots allt ändå!! Jag har fortfarande inte bestämt något nytt mål ännu, mer än att jag såklart vill förbättra mina tider i de kommande loppen. Närmast väntar Malmö Halvmarathon den 11/8 och Eko-halvmaran i Skanör-Falsterbo i slutet av september. Eftersom jag klarade Göteborgsvarvet strax inunder 2 timmar, vill jag självklart bättra denna tiden. Mest realistiskt känns runt 1.55, men drömmen är 1.50.....
 
Med knappt 2 veckor kvar till Malmö Halvmarathon, var tanken att springa en lång runda på ca 2 timmar idag, men nyss hemkomna från Göteborg (3 timmar i bilen) och dessutom med ryggont, kändes det inte helt optimalt att bege sig ut på en lång runda......Det blev faktiskt ingen runda alls! Skärpning nu, kommande veckas träning ser ut såhär;
 
MÅNDAG
Morgonyoga 45 min
Bodypump/spinning, 90 min
 
TISDAG
Bålstyrka och 5 km löpning
 
ONSDAG
Morgonyoga
2 timmars löpning
 
TORSDAG
Morgonyoga
 
FREDAG
Bålstyrka och 5 km löpning
 
LÖRDAG
Morgonpromenad
 
SÖNDAG
1 timmes löpning, ca 10 km
 
NU - Marsch i säng, godnatt!! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0