Midsommarveckan



Måndag igen och min sista semestervecka för den här gången! (Har dock 2 veckor att se fram emot i mitten av augusti också, annars vet jag inte hur jag skulle överleva...!)

Idag började maken och jag veckan med träning på gymmet, d.v.s 30 min crosstrainer och sedan lite bålstyrka och styrkemaskiner. Jag kan bara konstatera att jag inte alls är lika stark som jag trott...! Skönt är det iallafall efteråt - och frukosten är såå ännu godare, mmm!

Med tanke på min envisa vad/knäveck, vet jag knappt hur jag ska lägga upp min träning framöver. Jag känner ju såklart att jag behöver springa, men samtidigt blir ju inte vaden bättre av det, då den gör sig påmind efter varje löprunda. Resten av veckan ska jag iallafall försöka ha följande träningsplan;

TISDAG
Morgonpromenad 45 min
Bålstyrka

ONSDAG
Morgonpromenad 45 min
Bålstyrka

TORSDAG
30 min crosstrainer + 30 min cirkelträning

FREDAG
Midsommarafton = helt andra aktiviteter! :)

LÖRDAG
Morgonpromenad 45 min

SÖNDAG
Förhoppningsvis en långrunda, 2-3 timmar!!

Nu ska jag hänga upp en tvätt och sen fortsätta läsa bok i solstolen, mmmmm.......!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0