Sommar - eller...?


Bild: vi.sualize.us

Veckan som kommer ska jag börja min semester - är det tänkt! Hade såklart hoppats på bättre väder, men det kommer kanske. Måndagen inleds dock med utbildning och på tisdag förmiddag ska nya gänget på kontoret fotograferas - men SEN ska jag vara ledig fram till midsommar! Även om jag planerat in ledighet, innebär det inte att jag är ledig från min träning - tvärtom! Här kommer veckans träningsplan;

MÅNDAG
Morgon; Yoga

TISDAG
Morgon; Löpning med intervaller
Kväll; Bålstyrka

ONSDAG
Morgon; Yoga
Barnen har skolavslutning!

TORSDAG
Sovmorgon!
Bålstyrka

FREDAG
Morgon; Löpning 30 min lugnt tempo

LÖRDAG
Malmömilen!

SÖNDAG
Bålstyrka

Däremellan ska jag också bruka allvar med mikropauser, avspänningsövningar, mindfulness OCH målbildsträning inför Malmömilen (sub 50 min)......! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0