Back on track


Bild; vi.sualize.us

Äntligen känner man sig i form igen, så idag blev det uppstigning kl 6 och stod på löpbandet en kvart senare. Idag stod ett ganska kort intervallpass på schemat - 33 min totalt, varav 18 min intervall 4x3 min. Jag höll 13 km/h på alla 3 minuterna utom sista minuten som jag ökade till 13.5 km/h. Kändes oförskämt bra!!

Jag har också hunnit med ett skönt besök hos sjukgymnasten, som konstaterade att jag inte var lika spänd som tidigare. Detta märkte jag även själv då det inte alls gjorde ont utan enbart var skönt och avkopplande.

När jag kom hem satt jag en timme på terrassen och njöt av solen, mmmm........

Ikväll blev det också ett bålpass. Sammantaget en riktigt bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0