Hej sommartid!


Bild; vi.sualize.us

Igårkväll skruvade vi ju fram klocka en timme och får nu njuta av lite ljusare kvällar, härligt!! Det innebär att man förhoppningsvis hinner med lite mer trädgårdsarbete ELLER träning utomhus på kvällarna. Nu när helgen och den gångna veckan närmar sig sitt slut är det dags att planera för veckan som kommer;

MÅNDAG
Morgon; Yoga

TISDAG
Morgon; Yoga
Kväll ; Bålstyrka

ONSDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Löpning, 45 min varav 20 min intervall

TORSDAG
Morgon; Bodypump

FREDAG
Morgon; Yoga
Eftermiddag/kväll; Löpning 30 min i lugnt tempo

LÖRDAG
Löpning 105 min i lugnt tempo
Bålstyrka

SÖNDAG
Morgonpromenad 1 timme
Simning 1500m

Nu - bokläsning och skönhetssömn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0