Simning - 1450m check!


Bild; vi.sulize.us

Idag stod simning på programmet. Var lite orolig för hur kroppen skulle kännas när jag vaknade idag, men jag kände nästan ingenting från gårdagens löpning! Jätteskönt! Det känns också som ett tecken på att min träning har och ger resultat :) Simning var det idag ja. 1.450 m blev det sammanlagt på 45 minuter, medan dottern simtränade - och tog simborgarmärket! Jag simmade först 1000 m bröst och försökte mig sen på lite frisim. 50 m blev det, sen övergick jag till bröst igen....

Planen idag var att också hinna med en promenad i det vackra vädret och möjligtvis lite bålstyrka, men det har istället blivit en del trädgårdsarbete i helgen och lite cyklande fram och tillbaka till dotterns hopprep resp. affären, så detta för faktiskt räcka för den här helgen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0