Söndagsrunda - 95 minuter


Dagens runda!

Ja, alltså, idag är det söndag och min plan (och enligt 26-veckors maraprogrammet) var att springa 95 minuter distans. Jag vet inte ens vad distans betyder på löparspråk! Har försökt googla om det men har inte blivit klokare...Dottern skulle iväg på kalas kl 11.30, så tanken var att springa min runda under tiden. Jag tog den vanliga rundan som brukar landa runt 90-95 minuter och vädret var skapligt - men benen och hela kroppen kändes väldigt tung......De sista km hem kändes det som att inga av mina kroppsdelar gjorde som jag ville! Hör till saken att jag känt mig ovanligt trött hela veckan. Vet inte vad det beror på - För mycket träning? - Bacill? - Eller vårtrötthet? Jag ska iallafall lyssna på kroppen och strax komma i säng. Såhär blev dagens resultat;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0