Veckan som gått alldeles för fort


Dagens löprunda!

Vart tar dagarna egentligen vägen? Hela veckan har gått och jag har knappt hunnit med mig själv. Jo, träningen har jag iallafall brukat allvar med trots allt. Här kommer en sammanfattning av veckan som gått;

MÅNDAG
Morgonyoga. Viktigt jobbmöte. Modevisning på kvällen.

TISDAG
Morgonyoga. Bålstyrka.

ONSDAG
Morgonyoga. Ännu ett viktigt jobbmöte! 45 min löpning med intervaller 4x3min, totalt 8,7 km.

TORSDAG
Morgonyoga. Liten löprunda med barnen, 1,2 km. Bålstyrka.

FREDAG
Morgonyga. 30 min löpning i lugnt tempo. Fredagsmys med familjen i form av bastu och hemlagad pizza.

LÖRDAG
100 min löpning, 16,41 km. Trädgårdsarbete. God middag med familjen. Final i Gladiatorerna.

Och imorgon är det söndag med nya aktiviteter på programmet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0