Uppladdningen har börjat.....


Bild: runnersworld.se

Då har det börjat att dra ihop sig! Tänk, det är ett helt år sen sist.... I morse kl 6 var jag ute på en sista lugn löprunda på 30 minuter. Hade en liiiten känning i vänster knäveck/vad men hoppas att det går över till lördag. Får behandla med Voltaren och hoppas på det bästa. Denna gången SKA det bara gå riktigt bra - d.v.s under 2 timmar för min del - så det så!! Förra året hade jag ju sviter från en dunderförkylning kvar i kroppen, så det blev mitt allra sämsta lopp någonsin.....

Imorgon bitti bär det av med tåg mot Göteborg och möte med jobbet. Ska sen bege mig mot Frölundaborg och hämta ut nummerlappar (min och barnens, som ska springa Lilla Göteborgsvarvet på söndag!) Framåt kvällen ansluter familjen då vi ska besöka svärfar, som tyvärr ligger på sjukhus efter en operation i helgen. Sen blir vi förmodligen bortskämda hos svärmor med en massa god mat!

Nu ska jag fortsätta uppladdningen med att hinka vatten och äta nyttiga mellanmål, samtidigt som jag ska få gjort lite jobb också :) Vi ses i Göteborg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0