Målet för 2013 spikat - Stockholm Marathon 1 juni

Bild: stockholmmarathon.se
 
Då var det gjort! Jag har nu efter många funderingar äntligen anmält mig till Stockholm Marathon den 1 juni 2013. Efter årets uppsatta mål, Jubileums Marathon, har det kännts lite tomt, eftersom jag inte haft något klart, tydligt mål med min träning. Visst kan man hela tiden förbättra tiderna, men det är ändå något speciellt med ett riktigt utmanande mål att se fram emot lite längre fram i tiden. Man blir mer fokuserad och mer motiverad att träna. Jag hoppas också att den långa, mörka vintern blir lite mer uthärdlig med massor av träningstimmar! Nu väntar strax sängen så att jag kan hänga på låset när gymmet öppnar kl 06.00 imorgon bitti! Bålstyrka och 30 min löpning i 12,5 km/h-tempo står på programmet. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0