Ny vecka - Nya tag

 
Förra veckan blev det inte mycket träning p.g.a förkylning, utan mest promenader bara för att göra något. I helgen har jag dock kommit tillbaka någerlunda, lördag med 30min CXWorx och 60min RPM, samt en långrunda idag på ca 22 km och tiden 2 tim 19 min, vilket kändes riktigt bra med tanke på omständigheterna. Jag har ju missat ett par veckors träning sammanlagt (resa och förkylning), så jag är inte riktigt uppe i den sträckan som programmet säger (egentligen 26 km idag).
 
Kommande vecka får jag pussla ihop det jag känner att jag missat de senaste veckorna;
 
MÅNDAG
Morgon: 45 min yoga
Kväll: 45 min promenad
 
TISDAG
Morgon: Löpning med intervaller (5x1km i 4.30-fart)
Kväll: Bålstyrka 30 min
 
ONSDAG
Morgon: 45 min yoga
Kväll: Löpning med barnen, ca 1,5-2km
 
TORSDAG
Morgon: Bodypump
Kväll: 45 min promenad
 
FREDAG
Morgon: 37 min löpning med backintervaller 7x30sek + 20 min bålstyrka
 
LÖRDAG
30 min CxWorx och 60 min RPM
 
SÖNDAG
Löpning 73 min - 12 km
 
Så nu håller vi oss friska och kör på detta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0