Nya dojjor!

 

Igår investerade jag nya löpardojjor! Hade en 20%-rabattkupong hos Runners Store och ville passa på. Jag sliter ju löparskor på löpande band(!) fast mest på ovansidan.... Jag har nämligen en förmåga att slita hål i tyget med stortån efter sådär 4 månader...

Fick springa på ett löpband för att se mitt löpsteg och fick sedan prova 2 olika par skor, ett par Asics och ett par New Balance. Har haft 4 par Asics nu senast och trivts jättebra med dem, men denna gången blev det New Balance istället, då det enda som skiljde skorna åt (enligt försäljaren) i princip var priset - 1.400:- mot 2.000:-. Då är valet ganska lätt med tanke på hur lång livslängden är för mina löparskor! Investerade också ett vätskebälte som ska invigas i helgen. Skorna testade jag redan i morse på löpbandet - 8 km gick som på räls! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0