En power-full dag

 
Igår var det en lugn träningsdag, endast 45 min yoga på morgonen och en 45 min lång promenad på kvällen. Idag har det dock varit en betydligt mer power-full dag....Startade 6.30 med 1 timmes bodypump. Nu känns det som att jag börjar komma tillbaka med krafterna och klarar samma vikter som innan jag blev förkyld. På jobbet har det varit full fart hela dagen (eller hela veckan!), så det nästan känts som att man tappat kontrollen. När jag kom hem begav jag mig direkt ut medan det var dagsljus och promenerade en rask runda på 50 minuter, skönt med luft i ansiktet efter en sådan här dag! Nu ska jag förbereda mig inför morgondagen då jag börjar med löpning och bålövningar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0