Lördag utan sovmorgon

 
Klockan ringde 8.00 denna lördag och jag var riktigt trött....Åt en god frukost bestående av havregrynsgröt med kanel, banan och mjölk. 9.30 började första passet - CRXWorx, d.v.s 30 min bålträning. Det är tredje gången maken och jag är med på detta passet. Just idag hade de en extra instruktör som gick runt och tipsa om ev små justeringar - jag skulle t.ex längre ner med rumpan när vi tränade plankan.....
 
 
Direkt efter väntade 60 min RPM, spinning i högt tempo där hjärtat verkligen får arbeta, puh! Efter dessa 90 minuters träning har man iallafall vaknat, fast trött är man ändå men på ett annat sätt. Vi hann börja städa och tvätta lite innan maken skulle iväg på jobb. Barnen med kompisar skickade vi ut på pulkaåkning och de kom inte tillbaka förrän 2.5 timme senare.......men det visade sig att det gått hem till en av kompisarna och fått fika! Ikväll har jag lagat mat till både idag och imorgon, då det är ett hektiskt program; dottern ska träna gympa kl 9.30, under tiden springer jag ca 1 timme, kl 15.30 är det dags för hopprep och kl 17 ska vi åka skridsko med dotterns klass, sen är denna helgen till ända! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0