Lugnt löppass - 6 km på 36 min

 
När man springer på ett löpband känner man sig lite som en hamster i ett hjul.......Man springer och springer men kommer ingenvart.... Löppass upp till 1 timme kan jag fixa på ett löpband, men längre börjar ta emot, för det är ju såååå långtråkigt att inte komma någonstans. Jag brukar förhöja passen på löpband med någon form av intervallträning för att det ska hända något. Idag blev det dock 6 km i lugnt tempo, d.v.s samma hela tiden. Då jag skulle springa detta på 36 min enligt programmet, fick jag lägga farten på 10 km/h. Innan löpningen idag blev det också 30 min bålstyrka och allt kändes fantastiskt bra! Nu väntar sängen och en bok, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0