Träning både morgon och kväll

Idag började jag morgonen och veckan i sedvanlig ordning med 45 min yoga. Känns som att morgonstressen uteblir när man fått denna starten på dagen.
 
Ikväll blev det sedan desto hårdare träning i form av först 30 min bodypump
 
Bild: lesmills.se
 
Som jag tidigare nämnt har de ändrat om passen inför våren, vilket lett till att kombinationspassen (bodypump/spinning i 90 min) har utgått. Istället har de lagt till fler kortare pass som man själv kan kombinera ihop - på gott och ont kan man säga. Dagens 30 min bodypump kändes bara halvfärdigt när passet var slut....flera muskelgrupper tränades inte alls, såsom biceps, triceps och axlar.
 
Desto bättre var dock efterföljande RPM också 30 min
 
 
Ett intensivt och svettigt pass i högt tempo, härligt!
 
Imorgon står löpning på programmet igen, har bokat löpband mellan kl 17-18, vilket behövs vid den tiden på kvällen....♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0