Skanör 2 gånger på samma dag

Söndagens runda - 15 km - Höllviken Skanör t.o.r
 
Efter frukost igår, tog jag på joggingskorna och vätskebältet för att springa längsta rundan sen Stockholm Marathon - 15 km.... Varmt var det också, så det gick ju inte så fort... Börjar få ångest inför Malmö Halvmarathon om endast 3 veckor!
 
Andra besöket i Skanör igår blev stranden 
 
Eftersom vattentemperaturen är stadiga 11 grader i Kämpinge, gav vi igår upp och körde till Skanör, där det var behagliga 22 grader i vattnet. Sååå härligt! Kunde dock varit lite färre människor bara, men man kan inte få allt.
 
Kommande veckas träning är tänkt såhär:
 
MÅNDAG
30 min stretch-yoga
 
TISDAG
20 min bålstyrka
46 min löpning inkl 7x2 min intervaller i 13km/h
 
ONSDAG
30 min stretch-yoga
 
TORSDAG
60 min bodypump
 
FREDAG
30 min stretch-yoga
40 min löpning, ca 6-7 km
 
LÖRDAG
30 min CXWorx och 30 min Crosstrainer
 
SÖNDAG
Ca 20 km löpning
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0