Tillbaka i verkligheten

Paradise beach, Thassos
 
Då var man åter i vardagen efter 2 härliga veckor i Grekland. Träningsmässigt har veckorna varit katastrofala, vilket man får betala för nu i efterhand.... Tänk vad en kropp kan förfalla på 2 veckor! Sprang 6,5 km i fredags och genomförde 30 min CXWorx, samt 30 min crosstrainer i lördags. Jag har fortfarande en grym träningsvärk! Gårdagens inplanerade mil omvandlades snabbt till 5 km promenad igår och idag. Resten av veckan är det tänkt att tränas såhär:
 
TISDAG
30 min bålstyrka och 50 min intervallträning, varav 15 min uppvärmning och 10 min nerjogg
 
ONSDAG
60 min bodypump
 
TORSDAG
Vilodag, eller rättare sagt lite trädgårdsarbete
 
FREDAG
45 min morgonyoga
6,5 km löpning
 
LÖRDAG
30 min CXWorx och 30 min crosstrainer
 
SÖNDAG
10 km löpning
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0