Vår fina strand

Kämpingestranden
 
Vår fina strand kan användas till både löpträning och solbadande! Igår gjorde jag båda delar. Startade morgonen med en 10-km runda, varav en del gick längs hela stranden. Varmt var det redan kl 10 så vattenflaska hade behövts, trots att jag inte  brukar ha med detta på 10-km rundorna. På eftermiddagen blev det  besök nr 2 tillsammans med dottern och min föräldrar. Vi var inte direkt ensammma där och vattnet var IS-kallt d.v.s ca 12-13 grader. Den varma luften gjorde dock att man trots allt fick ta ett snabbt dopp, brrr...!
 
Det var skönt att komma igång med löpningen igen och veckan som kommer hoppas jag fylla med följande träning trots sonens födelsdagskalas på torsdag och övernattningsgäster på lördag:
 
MÅNDAG
Yoga 45 min
 
TISDAG
Bålstyrka 20 min och Intervaller 6x2 min
10 min meditation
 
ONSDAG
60 min bodypump
 
TORSDAG
Sonens födelsedag!
10 min meditation
 
FREDAG
Yoga 45 min
6,5 km löpning
 
LÖRDAG
Cxworx 30 min och Crosstrainer 30 min
 
SÖNDAG
12 km löpning
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0