Dessa löpband...

 
Idag var planen att hänga på låset kl 6 när gymmet öppnade och det gjorde jag nästan...parkerade bilen när de öppnade dörrarna. Inledde sen med 20 min bålstyrka, 5 olika bålövningar samt armhävningar. Jag hann 2 omgångar av varje. Därefter en trappa upp för att springa 48 min i lugnt tempo, som stod på programmet. 3 av löpbanden var redan upptagna och 2 lediga, ett av dem det jag brukar använda. Men gick det att starta då?! Nä - jag provade att stänga av och sätta igång samt att dra ut sladden, men det ville inte...Det andra som jag normalt inte gillar att använda fick duga, men detta hade fastnat i ett högt lutningsläge som inte gick att få ner.......Fick alltså vänta i 20(!) minuter på ett ledigt band. Då jag har ganska begränsat med tid på morgonen fick jag helt enkelt korta ner passet lite, det blev ändå drygt 45 min och 7,7 km. Valde att öka lutningen 0,5 grad/procent mer än vanligt (har normalt 1) och det kändes mer än man tror... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0